Vad passar bättre en lördag?

Lördag idag. Många sitter säkert med näven i godispåsen och smaskar framför tvn, eller datorn för all del. Jag har ägnat senaste timmen åt att sukta efter helt andra godsaker efter tips från Ekonördarna på Lyckobacken.

Hur härligt låter inte det här?

 

I februari 2011 slår Loveko upp portarna för sin webshop fylld av en massa godsaker. Ekologiskt och fairtrade i söta förpackningar och flera olika doftkombinationer. Jag skojar inte när jag säger att jag blev så gottesugen av att läsa och kolla på bilderna att jag var tvungen att hämta chokladbitar att smaska på framför skärmen. Även om jag fått lite för mycket av mörk choklad i hudvårdsprodukter det senaste så finns ju härliga kombinationer med choklad och andra dofter som man inte kan låta bli att bli sugen på.

Vad sägs om Kokos Pot de Cream?

 EKO Kokos Pot de Cream 120ml

 

Eller läppbalsam med choklad och hasselnöt?

 Hazelnöt & Choklad

 

Varför inte en Tropical Treat Body Lotion?

 EKO Tropical Treat Body Lotion 250ml

 

Tvålar i söta förpackningar, perfekta presenter.

 EKO Apelsin & Kanel BigSize Tvål 153g  EKO Honung & Ros BigSize Tvål 153g  EKO Choklad & Mint BigSize Tvål 153g

 

Alltid kul med nya shoppar. Denna hamnar i favoriter direkt. Här måste testas. Synd att det är ett par månader kvar tills öppningsdags, men den som väntar på nåt gott..

One response to “Vad passar bättre en lördag?

  1. Pingback: Gröna Beautyåret 2010, part six |

Kommentera

