Få presentkort som tack

Bodystore.com erbjuder fram t.o.m. den 20/12 samtliga Rosella Eco Beauty’s läsare 100 kr i ”presentkort” att handla för. Det enda du behöver göra är att skicka mig ett mail till rosellabeauty@hotmail.se där du skriver vilken produkt du skulle vilja köpa ur deras sortiment samt berätta varför. Som tack får du en personlig kod värd 100 kr som du kan använda när du handlar hos Bodystore.com.

Santes populära balsam kanske?

 

 

 Dr.Hauschkas foundation är jag själv väldigt nyfiken på efter att Ellinor skrev så gott om den.

Translucent Make-Up, 30 ml i gruppen <a href=/3/sv/artiklar/skonhetspaket/index.html>Skönhetspaket</a> hos Bodystore.com (A3580-1r)

 

Urtekrams bodylotions är riktigt bra och prisvärda. Har skrivit lite om dem här och här.

 

Passa på!

6 responses to “Få presentkort som tack

  1. Dr. hauschkas foundation har jag haft. Är foundationfreak och ständigt på jakt efter det ultimata underlaget. För övrigt en mycket trevlig jakt:)
    Hauschkas är mycket bra MEN luktar alldeles för mycket hälsokost eller unken tant. Tyvärr. Lukten gav aldrig riktigt med sig så jag gav bort tuben. Är inte ett stort fan av den typen av lukt. Måste dofta mer glamour:)

    • Ja, att vara på jakt i beautyvärdeln är riktigt skoj 😉
      Haha..unken tant.. Jo, jag har väl haft lite svårt för både Rosenseriens och Hauschkas dofter. Men jag klarar av (och t.o.m. börjar gilla en del) tantiga dofter. Jag börjar kanske bli gammal 😉

  2. Det här erbjudandet kom ju väldigt lägligt. 😀

  3. Oho, finns det rouge där mån tro? Måste checka för att få en check, liksom! 😉

  4. Pingback: Färger på Dr.Hauschka Translucent Make-Up |

Kommentera

