Hittade några bilder

De här bilderna skulle medverkat i ett inlägg om en ansiktsbehandling jag gav min man, men jag glömde visst av dem. Skulle också följt upp med en annan porförminskande ansiktsmask dagen därpå, men glömde visst det med. Så kan det gå ibland..

Använde produkter från REN och Essential Care

Här smetar jag på den något skumma REN Glycolactic Skin Renewal Peel Mask

 

Ser väl trevligt ut? Och nej, han har inte fått ansiktsmask på ena ögonlocket 😉

Att ge varandra ansiktsbehandlingar är ett MYCKET trevligt sätt att ”umgås”. Tycker i alla fall jag som får tillfälle att tjöta lite extra om alla krämer, peelingar, masker och deras innehåll.

Arbetar nu för fullt på att få honom till att recensera sina rakprodukter från REN. Han har nog mycket gott att säga om jag förstått honom rätt.

4 responses to “Hittade några bilder

  1. WoW! Nu är jag ju singel sedan många år… men jag har ALDRIG lyckats övertala en kille till att lägga ansiktsmask… och dessutom ställa upp på bild! Mycket imponerad! 😀

  2. Härligt med män som gillar och vågar tycker jag. Som min! ❤

Kommentera

