Fina läppar med Nvey Eco

Förstår inte hur jag kunnat få för mig att jag inte gillade färgen på det här läppstiftet:

-Det är ju jättefint på läpparna! 

Det var väldigt svårt att få fram den härligt hallonrosa/röda färgen någorlunda. För just åt hallonhållet blir det på mina läppar. Det skimrar lite fint och är egentligen mer täckande än bilden visar, men med Nvey Ecos Lip Plumper ovanpå blev färgen lite mer skir. Tänk ett välpigmenterat gloss. Tror nästan det här min nya favvokombo för lite mer glamourösa festläppar.

Om läpparna får en fylligare look av plumpern vet jag inte om jag tycker. Tror egentligen inte så mycket på det här med plumpingeffekt hit och dit. Men jag noterar i alla fall att den liksom slätar ut läpparna, så någon slags effekt ger den ju.

Finns t.ex. i Turkos webshop, 265 kr för läppstiftet och 285 kr för plumpern.

9 responses to “Fina läppar med Nvey Eco

  1. Nä, vad har du fått det ifrån? Du är jättefin i det! ❤

  2. Super fin i det!! Helt perfekt färg för dig ❤ Håller med om Lip plumpern, jag tycker att läpparna blir mer definierade, tydligare läpplinje också. Aldrig tänkt på att det går att använda utan på läppstiftet, men det blir ju helt läckert som helst!:-) Önskar dig en härlig Lucia!

    • Tack, färgen kändes verkligen helt perfekt! 😀
      Ja, mina läppar är liksom lite ”hackiga” i kanterna, men blir faktiskt bättre med plumpern.
      Tack detsamma Gabriela, hoppas du får en finfin lucia! Kram ♥

  3. Pingback: Svar på frågor del 2 |

Kommentera

