Smygtitt på läppmejk

Idag fick jag hem mina läppennor och läppstift från Primitive som jag beställde hos Indulge.se för endast 50 kr/st. Är såå nöjd med färgerna. Såg dessutom att läppennorna är så gott som heleko.

Belize är beskrivs som ljusröd och Mali som varmt persikofärgad. Tycker det stämmer rätt bra. Båda pennorna ska funka som läppstift, och de är ganska mjuka även om Mali ser lite torr ut på ena bilden, vilket beror på att jag torkade lite väl hårt efter jag provat Belize. Jag föredrar nog ändå ett cerat eller gloss över.

Favoriten var nog ändå Taj Mahal. Mjukt och härligt vaniljdoftande med superläckert guldskimmer.

Bildbomb (utan och med blixt):

 

 

Belize och Mali med guldglossiga läppstiftet Taj Mahal över. Taj Mahal på bara läppar underst till vänster.

Passa på, samtliga produkter finns fortfarande kvar!

2 responses to “Smygtitt på läppmejk

Kommentera

