Balm Balm 100% Organic Eau De Parfum

Hade ingen aning om att Balm Balm hade parfymer. Dom här ganska söta små flaskorna fick jag syn på igår:

De finns hos Feelunique.com för £20/st. Varje flaska innehåller 33 ml och dofterna kan blandas med varandra för en alldeles personlig doft. Exempel på blandningar hittar man om man går in på varje doft. Låter hur kul som helst för mig som älskar att experimentera. Parfymerna är endast tillverkade av ekologisk alkohol och eteriska oljor.

2 responses to “Balm Balm 100% Organic Eau De Parfum

  1. Åh, jag hittade dess för några veckor sedan. Hade inte heller hört de hade parfym! Spännande är det i alla fall. Finns de i Sverige att köpa?

    • Har inte sett annat än ansiktskrämer, handkräm och lip balm från Balm Balm i Sverige. Personligen tycker jag det funkat hur bra som helst när jag beställt från Feelunique. Vet en gång jag beställt och det var problem med flygen. Då fick jag meddelande om det och sedan fick jag också meddelande när paketet väl kommit iväg. Jag behövde liksom aldrig undra och maila dem själv. Dessutom har de ju fri frakt. Enda nackdelen är att det tar längre tid än när man beställer från Sverige. När man väl beställt vill man ju liksom ha det på stört 😉

Kommentera

