Tack fina, fina…

Gabriela! Som var så himla gullig och ville uppfylla mina önskningar med en liten ”klapp”. Min man var precis till brevlådan och där låg ett paket med underbara dofter från Florascent och en alldeles fantastisk body oil från Alqvimia. Jag älskar fina dofter och samtliga var ljuvliga! Min man sa ”dom där var ju goda allihopa, mycket bättre än dom där Tsi-La eller vad dom heter”. Tack igen för din omtänksamhet! Nu kommer jag dofta som en gudinna i jul 😀

Jag återkommer med utlåtande när jag bekantat mig ordentligt.

 

5 responses to “Tack fina, fina…

  1. Härligt att mötas av fina, fina Gabriela när man sätter på datorn
    och kommer in på din sida. 🙂 Blir så glad över att du gillar din lilla juleklapp ❤
    Massor med kramar och solstrålar G

    • Och jag blir så glad över att det finns varma omtänksamma glädjespridare därute, som man dessutom bara ”känner” via bloggosfären ♥
      Massor av kramar tillbaka!

  2. Min favorit bland dessa du har är Jasmin helt klart. Men visst är de underbara dessa dofter! Lika fina som Gabriela, och du givetvis. Kram, karma och kärlek

  3. Pingback: Vill du dofta underbart mystiskt och sensuellt? |

Kommentera

