Tips på söt multiprodukt

Trots att jag skrev här att No Shrinking Violet Organics body butter antagligen skulle vara oumbärligt i vinter har jag helt glömt av att använda det. Igår fick jag ett ryck och använde det som ansiktsrengöring, nattkräm, läppbalsam, hand- och fotkräm. Idag vaknade jag med riktigt mjuk hud lite överallt. Trodde inte den skulle funka så bra som ansiktskräm, men den var verkligen underbar för min smått stramande hud. Hett tips för dig som gillar produkter med flera användningsområden!

Finns i fem olika dofter för 105 kr/st hos Eleven.se. Innehållet i min ask består av kakaosmör, sheasmör, kokosolja, olivolja, bivax, grapefrukts- och litsea cubeba-olja och är 100 % ekologiskt.

3 responses to “Tips på söt multiprodukt

  1. Jag älskar ju krämer med fler användningområden och även söta förpackningar! ❤

  2. Jag får köpa den efter mitt köppstopp då jag förhoppnigsvis hunnit använda upp mina andra krämer. Tihi

Kommentera

