Julhälsning från mig till dig

God Morgon! Jag vill önska DIG en riktigt God Jul!

Mina små underbaringar och jag har gjort julgodis. Nästan helt ekologiskt, men när dom åtminstone innehåller 70% ekologiska ingredienser så får man skriva ekologiskt på etiketten, eller hur? Etiketten är i alla fall gjord av torkat elefantbajs. Och som förpackning har vi återvunnit en matlåda och klätt med aluminiumfolie. Får inte glömma att snöret är av papper också.

Supersmaskiga kulor av ekologisk marsipan (de flesta) doppade i mörk choklad, både ekologisk och fair trade. Vissa innehåller helt oekologiska hasselnötter. Dom som inte gör det fick vi märka med lite oekologisk kokos. Inte fy skam ändå 😀

6 responses to “Julhälsning från mig till dig

  1. Hoppas du får en riktigt härlig jul du med! 🙂

  2. Vad duktiga de är dina goa barn! God jul! Kram

  3. Va härligt ekologiska ni är!! Miljöinformatören i mig applåderar!! 😀
    Ha nu en underbar jul!! ❤

  4. Riktig God jul til deg!

  5. Önskar dig och din familj en fridefull Jul, Kramar Gabriela

Kommentera

