Fick du nåt kul i beautyväg?

Jag var lite ledsen. Mitt paket från Tyskland bl.a. innehållande mina julklappar blev försenat och hann inte fram. Dessutom var det två artiklar jag var jättenyfiken på som inte kunde skickas; ett parfymkit från Farfalla och en foundation från Lavera. Tråkigt. Som tur var hade jag beställt lite annat som fick bli julklappar från barnen till mig.

Ekojeans från Lindex, Dr.Hauschkas Translucent Makeup och rengöringssvampar från Börlind.

Jaja, jag kommer ju få en julafton till när paketet kommer hem. Längtar!

Fick du något kul i beautyväg igår? Eller något annat kul för den delen. Berätta!

6 responses to “Fick du nåt kul i beautyväg?

  1. Vad synd att paketet från Tyskland inte hann fram, jag hade beställt en julklapp till min mamma från feelunique som inte heller hann fram, men det var mitt eget fel eftersom jag beställde den lite för sent.
    Men nu har du i alla fall något att se fram emot och ett paket att öppna efter jul också, blir roligt att se vad du har köpt. 🙂

    • Ja, det var lite tråkigt. Hade också beställt lite att ge bort, men mest lite smågrejer bara så då har jag ju lite presenter att ge bort vid andra tillfällen istället.

  2. Ja, synd med paketet men den som väntar på något gott ;-)…

    Lillsyrran har ju spenderat en tid i Melbourne och i oktober skickade hon hem ett par ansiktsmasker från Jurlique. Igår komletterade hon detta med en annan superfin produkt från samma märke. Blev så himla glad!!!!!!!

    Ha en fortsatt fin jul!!!!!!!!!

    Många kramar Sarah

  3. Jag fick inga beautythings (de beställer jag själv), men jag fick överlakan av min mormor från 50-talet som inte ens tagits ur förpackningen + hennes bröllopslakan (ska göra en gardin av den) som hon broderat själv. Det är kärlek.

Kommentera

