Väckt av paket

För en stund sen blev jag väckt av att det ringde i mobilen. Jag avskyr att bli väckt sådär hastigt, men när det är DHL som ringer och säger att de står utanför med ett paket kan jag ju inte annat än fullkomligt flyga upp ur sängen. Mitt efterlängtade paket! God Jul till mig själv!

 

Gissa vad jag ska göra nu – jo, sniffa, klämma och kladda. Återkommer så klart med smygtitt på godsakerna.

Och förresten, håll utkik under dagen för idag vankas det tävling!

9 responses to “Väckt av paket

  1. WOW, vad grejjer du har fått att testa. är inte alls avis 😉 Nä, skämtar bara!

    Ska snart ut och åka pulka med sonen och hans vänner,sedan kikar jag inför att se vilken tävling du kommer att lägga upp 🙂

  2. OMG!!!! Nyårsafton räddad ;-)!!! Skämt o sido, nu har du att göra ett tag framöver =). Kul!

  3. Ja, du lär ju inte ha några fritidsproblem på ett tag!! 😀 Va roligt för dig!! 😀 GRATTIS!!

    • Nä, men det var också bland det sista i beautyväg jag shoppar på ett bra tag..haha.. Ja, nu har jag definitivt fullt upp (som om jag inte redan hade det menar jag 😉 )

  4. Oj! Jisses vilket paket! 🙂

  5. Pingback: Gröna Beautyåret 2010, part six |

Kommentera

