Gröna Beautyåret 2010, part two

Jag älskade att göra listor och skriva i såna där ”mina vänner-böcker” som man gjorde i låg- och mellanstadiet. Nu tänkte jag väcka min list-lust till liv igen och lista bästa produkterna under året som gått.

Egentligen har jag inte testat tillräckligt många olika produkter i de olika kategorierna för att kunna hitta helt klockrena favoriter i varje. Men vissa har varit bättre än andra, en och annan föll jag för direkt. Jag tänkte börja med att lista de produkter inom kategorierna Kropp, Hår & Solskydd som varit de bästa utav de jag testat under 2010.

Nästa gång blir det Ansikte och Makeup, därefter kommer jag placera favoriter på pallen inom respektive kategori. Ska det listas så ska det göras ordentligt!

 

Vad har du för favoriter i dessa kategorier?

2 responses to “Gröna Beautyåret 2010, part two

  1. Kul läsning! Och extra kul att jag ännu inte testat flera av produkterna. Jag drar igång mina listor i januari. Då får vi se om vi har några gemensamma favoriter 🙂

Kommentera

