Smygtitt Tysklandsshopping #4 Hår

Jag tänkte inte skriva så mycket eftersom det tar ett tag att testa sig igenom. Ni får tålmodigt vänta på utförliga recensioner. Men lite ska jag så klart skvallra – imorgon. Fick mig några trevliga duschupplevelser. Nu sitter jag här med nypeelat ansikte och en len ansiktsmask från Neobio verkar för fullt. Härligt!

Och detta är resten av vad jag klickade hem från Tyskland (inför mitt inofficiella köpstopp):

UPPDATERAT: Samtliga produkter i Tysklandsshoppingen har jag klickat hem från http://www.bio-naturel.de/

  • Logona Hårbalsam Veteprotein
  • Logona Repair Hårkur Jojoba
  • Sante Hårbalsam Brilliant Care
  • Sante Schampo Brilliant Jojoba
  • Neobio Schampo Bambu-Moringa
  • Neobio Cream Conditioner Avocado-Lemon
  • Neobio Intensive Hair Repair Treatment Apricot-Olive
  • Logona Creme Schampo Bambu (reseförp.) 
  • Logona Volymschampo Öl & Honung (reseförp.) 
  • Lavera Hair Styling Gel
6 responses to “Smygtitt Tysklandsshopping #4 Hår

  1. Hmmm räknas det inofficiella köpstoppet? När man har hamstrat som du har gjort 😉

    Känner du till en riktigt bra och skonsam ansiktspeeling och läpp-peeling?

    • Hahaha…det är ju sånt jag behöver 😀 Jag har faktiskt tänkt att försöka låta bli att shoppa på några månader och har planerat inköpen därefter. Risken är annars att jag handlar mer än nödvändigt, du vet så som de säger att det blir om man inte veckohandlar 😉

      Hmm..skonsam peeling. Inga vassa korn då alltså? Med Dermanords Papaya Peeling kan man välja lite hur mycket riv man vill ha beroende på hur fuktat ansiktet är. Riktigt bra, men har tyvärr inte världens godaste doft.

      Och läppeeling ja, Sweet Beautys Berry Pretty är en sockerskrubb som smakar smaskens och ger mjuka fina läppar.

  2. Jag blev så sugen på att bekanta mig med NeoBio efter att ha fått se ditt mega-stora paket, men tyvärr sträcker sig min tyska inte längre än att jag kan beställa en öl… Vet du om märket finns hos någon engelskspråkig webshop?

    • Det är inte illa att kunna beställa en öl 😉 Nej, jag vet faktiskt inte, men jag är inte heller nån hejare på tyska. Jag kopierade text och klistrade in i Google Translate 😀 Allt blir ju inte korrekt översatt, men tillräckligt för att förstå det jag behöver.

  3. Pingback: Spaupplevelser och peelingtips |

Kommentera

