Vera har flyttat!

Fick precis ett mail från fina Vera att hennes härliga blogg Ecomuffin slutat fungera på den gamla adressen. För att hjälpa henne lite på traven att få läsarna hitta rätt vill jag meddela hennes nya adress: http://ecomuffin.wordpress.com

Tänker att det säkert finns flera av mina läsare som även läser hennes blogg.

 Hoppas det löser sig för dig Vera!

 

8 responses to “Vera har flyttat!

  1. Vilken bra idé att du hjälper Vera!! Jag stjäl den och gör det jag med!! 😀

  2. Åh, vad fina ni är! Nu börjar jag gråta! Tack och stor kärlek! ❤

  3. Vad fint, jag satt nyss och undrade vad som hade hänt med hennes blogg. Tackar för infon!

Kommentera

