Spaupplevelser och peelingtips

 

Spa igår. Hemma alltså. Jag noterade vissa saker lite extra:

* Logonas Lavaerde Tvättcreme verkar vara tilläckligt mild att även använda som intimtvätt.

* Logonas Cremeschampo med bambu gav ett väldigt krämigt och fint lödder.

* Sante Brilliant Care har antagligen samma effekt på mitt hår som på Hannahs.

* Weledas Björkskrubb doftar verkligen förskräckligt starkt. Äntligen helt slut.

Peelade ju ansiktet också. Vid ett par tillfällen när jag beställt från Indulge.se har jag fått med prover på Stem Organics Skin Smooth Exfoliant så den använde jag igår. Wow säger jag bara! Den är riktigt, riktigt bra. Jämna, lagom vassa korn. Är lättjobbad och ger verkligen en strålande fräsch hy med synligt mindre porer. T.o.m. mer ytliga pormaskar försvann från nästippen. Så vill du testa en riktigt bra peeling är denna ett hett tips. Ca 270 kr för 125 ml.

Kommentera

