Virtual Makeover

Har ni testat det? Så himla roligt. Jag har justerat mig själv lite här och var, ansiktslyft, plumpade läppar, förminskat näsan m.m. Man kan också testa olika frisyrer och mejker, kika in här.

Brunett?

 

Eller varför inte barbielook?

 

Jag om 30 år?

8 responses to “Virtual Makeover

  1. Ha, ha, ha!! Kul!! 😀 Får testa det när jag kommer hem!! (Just nu sitter jag på tåget!!)

  2. Nämen wow, så roligt! Fast vad fint du tycks passa i den bruna nyansen 😉

  3. Pingback: Virtual Makeover | Viola Vamp

Kommentera

