Trädgårdsapoteket

Min man hojtade från tv-soffan igår att det var ett kommande program i sex delar som verkade som något för mig – Trädgårdsapoteket. Tydligen har det gått en gång tidigare 2009. Har du sett det?

Så här står det på Svt.se:

”I Trädgårdsapoteket tipsas om hur man odlar sitt alldeles egna husapotek. James Wong visar hur olika trädgårdsväxter kan ge lindring mot vissa krämpor, allt ifrån hosta och förkylning till eksem och sömnlöshet.”

Det sänds på olika kanaler vid flera tillfällen med start på fredag 7/1 kl. 21.30 i Svt2. Måste jag nog ta mig en närmare titt på.

7 responses to “Trädgårdsapoteket

  1. Jo, jag så det (missade kanske ngt program) förra gången. Han är jätte duktig och inspirerande! Väl värt att se 🙂 Kramar och solstrålar G

  2. Jag har sett något program där han gjorde egna halstabletter bl. a. Håller med Gabriela, han är verkligen inspirerande.

  3. Ja, det är otroligt inspirerande! Se det! Jag ska se det igen helt klart.

  4. Det låter på er som att det är ett program jag inte ska missa 🙂
    Fredag 21.30, måste lägga in påminnelse i mobilen.

  5. Jag såg honom 2009 på tv och han är helt underbar! Älskade programmen!

  6. Pingback: Inspiration från Trädgårdsapoteket |

Kommentera

