Gröna Beautyåret 2010, part six

Här ska jag inte bli så värst långrandig. Men en sammanfattning av mina månader på bloggen tycker jag är en passande avslutning på Gröna Beautyåret 2010.

Den 29:e september fick jag äntligen tummen ur – Bloggen föddes.

I oktober frossade jag i Nvey Eco, ett och annat kammades hem från Tradera. Första tävlingen ägde rum och jag tipsade om ingredienser att undvika.  Fördjupade mig i ukrainska skönhetshemligheter och testade ett serum med superfrukter.

November inleddes med julklappstips och dagen därpå fick bloggnamnet en viktig detalj ifylld. Första intervjun publicerades och jag visade ett fifty-fifty face. November var dofternas månad, jag förälskade mig i parfymerna från Tsi-La. Lika mycket som jag gillade dem blev jag besviken på Rich Hippies hypade dofter. Klippte av mig håret , gnällde på naturkosmetiken och delgav er mina måsten på vintern. En het debatt om köpta inlägg pågick, framför allt då i beautybloggvärlden.

I början av December blev jag galet gottesugen, men tipsade också om parfymfritt för mer doftkänsliga. En kommande bok diskuterades, kunde inte låta bli att känna mig lite lurad. Recenserade en mascara flera varit nyfikna på och ställde frågor till Weleda om alkohol. Året avslutades med att min megabeställning från Tyskland anlände, sådär lagom EFTER jul.

Ut med det gamla – In med det nya! Nu lägger jag 2010 bakom mig och kör för fullt in i 2011.

2 responses to “Gröna Beautyåret 2010, part six

  1. Vad kul att din blogg och jag är födda på samma dag:)
    Det är alltid lika roligt att läsa din blogg Jenny, du bjuder verkligen på dig själv och ditt engagemang är härligt!
    *Kram*

Kommentera

