Makeupinspiration?

Min underbara dotter har minsann ett intresse för smink och krämer hon också. Det gillas så klart. Häromdan ville hon lägga en tjusig mejk på mig och sen fota. Var inte i allra bästa skick, trött och sliten, men man får väl ställa upp.

Notera här den särskilt tjusiga highlightern med ögonpenna från Sante. Hon tyckte själv det blev lite streckigt 🙂

Annars tycker jag hon gjorde det riktigt bra. Kajalen och mascaran blev inte alls så illa. Duktigt av en sexåring tycker jag.

10 responses to “Makeupinspiration?

  1. Hon är jätteduktig ju! 🙂

  2. Hihi… se där, du har också en liten blivande makeup-artist. 😉
    Min son på 8 år tjatar ofta om att han vill sminka mig… får väl se om jag vågar låta honom fixa sminket någon dag. 🙂

  3. haha gulligt! Hon är riktigt duktig för att bara vara 6 år 🙂

  4. Suveränt gjort. Roligt att hon gillar smink å sånt 🙂 Måste vara en dröm att ha en mamma med samma intresse.

  5. Ha, ha!! 😀 Äpplet faller inte så långt från trädet…!! 😉

Kommentera

