Omdesign pågår!

Japp, nu tycker jag det är dags att designa om bloggen (igen). Hade egentligen tänkt fixa till den ordentligt för längesen, men bara velat fram och tillbaka, dels har jag haft lite dåligt med inspiration och dels har jag inte orkat lägga krut på det. Nu när det är nytt år och allt så tyckte jag det var dags.

Varför jag säger detta är för att bloggen kanske kommer vara lite rörig under kvällen och eventuellt morgonen, men jag hoppas ni har överseende med det kära läsare!

9 responses to “Omdesign pågår!

  1. Här var det förändringar på G ser jag 🙂

  2. Är du färdig med omstajlandet av bloggutseendet?? Jag tycker det är snyggt så här i alla fall!! 😀

  3. Du är ju superduktig ju! Och det var fint med det här blå/gröna. 🙂

  4. Fila ner??? Med en nagelfil då??? 😉 He, he, he…!
    Jag tycker det är fint som det är – men det är ju din blogg!! 😀
    Apropå nagelfil; har du provat sån där glasnagelfil?? Om inte: Gör det!! De är superbra!!! Lite dyra kanske, men klart värt det, tycker jag!!

    • He he he..fila MER 😉 Men nu är jag rätt nöjd. Fick bara justera lite detaljer i headern.
      När jag hade långa naglar var jag på väg att klicka hem glasnagelfil, men det blev aldrig av för jag bet av dem istället. Var så fruktansvärt trött på mina naglar som jag sparat ut ordentligt till bröllopet, så de rök allihopa efteråt. Men bra att veta att de funkar tills nästa gång jag får för mig att låta dem växa 😀

  5. Jag har inte speciellt långa naglar, men en glasfil kan jag inte leva utan!!! Jag bryter jämt av naglarna och filar då till det som är kvar så att jag inte rivs!

Kommentera

