Smygtitt på Arganolja

I höstas skrev jag i min gamla blogg att jag var väldigt nyfiken på arganolja från Arganiqa. Nu har dessa två hittat hem till mig, så efter att ha smörjt mig med den klibbiga krämen från Flowers (och lite allt möjligt annat) tänkte jag nu övergå till den kvällsrutin jag gillar bäst, att använda oljor istället för kräm.

Dom känns verkligen lena och fina på huden. Inte så där oljiga, utan går snabbt in och mjukar upp. Aprikosdoften är verkligen härlig. Ska nog testa dem över hela kroppen.

4 responses to “Smygtitt på Arganolja

  1. Vad kul att du skrev om just arganolja. Arganolja från Josie Maran står nämligen på min shoppinglista inför min usaresa nästa vecka. Är mycket nyfiken på hur den skiljer sig från övriga ansiktsoljor.

    • Kan tänka mig att din inköpslista är lång 😉
      Jag tycker dessa gör huden väldigt mjuk och len. Ska testa dem ett tag och återkomma med utförlig recension. Vi får se om vi upplever dem likadant 🙂

  2. Arganolja är superbra och det bästa med den är att den är multifunktionellt och alla kan använda den. Jag har använt aargan länge och är supernöjd. Jag köpte flera flaskor i sommras när jag var i Tunisien….äkta argan.
    som jag sa till dig tidigare den är bra och du kommer att gilla den.

    ha en underbar dag!

Kommentera

