Nyfiken i en strut

Det verkar ganska vanligt att man är nyfiken på vad som gömmer sig i andras badrumsskåp och sminkväskor. Makeup var det sista jag bytte ut till naturligt så jag har inte lyckat samla på mig alltför mycket (onödigt) under knappt ett år:

2 responses to “Nyfiken i en strut

  1. Jag kan bara konstatera att jag ligger i lä… 🙂 Jag har inte ens bytt ut allt, eftersom jag använder det så sällan. Men mascara och eyeliner har jag, plus proverna från TiKei. Så när mammaledigheten är slut får det bli lite ändring här (låter det som att jag har det som ursäkt för det mesta??)!

    • Haha, ursäkter har vi nog alla. Sen är det ju onödigt att köpa hem en massa som ändå inte kommer till användning. Vissa av mina grejer hade jag säkerligen klarat mig utan 😉

Kommentera

