Smygtitt på Smashit

Måste ju ge er en liten smygtitt på vad ni har möjlighet att vinna i Smashit-tävlingen. Har själv hunnit testa dem litegrann och mitt första intryck är att de ser väldigt naturliga ut på huden. Det syns liksom inte att man har foundation. Huden känns mjuk och smidig och får fin lyster.

För mig blev det allra bäst att blanda färgerna Milk och Vanilla. De smälter väldigt fint ihop med min hudton.

För att tävla behöver du bara länka till Smashit och till tävlingen på din blogg. Har du ingen blogg går det lika bra att länka på Facebook. Läs mer här hur du går tillväga.

Dessa sex färgerna kan du välja mellan:

Fina va?

6 responses to “Smygtitt på Smashit

  1. men om man inte har blogg eller Facebook..hur tävlar man då?

    ha en underbar dag!

    • Hej Sani! Jag dubbelkollade med Smashit och tävlingen gäller främst de som har Facebook eller egen blogg, så att man på något sätt kan länka till tävlingen och Smashit så att andra ser. MEN är det så att du gärna vill vara med och inte har något av dessa så är det okej om du på något sätt någonstans länkar eller skriver om Smashits produkter så någon annan ser det. Om det så är i ett diskussionsforum, en kommentar på en blogg där det pratas hudvård eller liknande. Sedan skickar du en länk till det forumet/sidan där du skrivit till samma mailadress jag angivit i tävlingsinlägget, så är du också med 🙂

  2. Jag är jättenyfiken. Jag valde vanilla, om jag skulle vinna. Jag tror den skulle passa mig, bra. 🙂

    • Eftersom jag har mest färg i ansiktet så passade det bra att göra mig lite blekare med Milk för att likna färgen på halsen och bröstet. Vanilla är jättefin! Den passar dig säkert bra 🙂

  3. Wohoo! Blir ju helt klart att tävla om en milk för min del! 🙂

Kommentera

