Nyfiken på Suncoat?

Webshoppen Simply Pure säljer just nu ut produkter ur en provkollektion från Suncoat för endast 100 kr/st, bl.a. vattenbaserade nagellack, ögonskuggor och foundation. Attans att man bestämt sig för att inte handla!

[Bildkälla]

 

Drömma kan man ju alltid göra (eller fuska).

  • Foundation i nyansen Ivory – Behöver egentligen ingen ytterligare foundation, men har snöat in lite på det området .
  • Lipshimmer ”Golden Peach” – Den gör mig mest sugen. Precis en sån färg jag tänkt pryda läpparna med i vår.
  • Nagellack nr 16 – Har inte ett enda vattenbaserat lack hemma, så detta vore ju ett ypperligt tillfälle att skaffa ett.
  • Ögonskugga i färgen Chocolate  – Har ingen brun skugga jag är direkt förälskad i, denna ser ut att vara en bra kandidat. En perfekt brun nyans är ju ett måste i sminkväskan, eller hur?
5 responses to “Nyfiken på Suncoat?

  1. Hihi fuska inte!

    Är också nyfiken på vattenbaserade nagellack. tyvärr tillåter inte ekonomin något köp just nu. Önskar att alla dessa lägre priser kunde dyka upp när lönen kommer istället 🙂

  2. Jag håller med! Det är alltid pra priser eller erbjudande i mitten av månaden eller vid den tiden då man helst vill spara pengar. Det är typisk.

  3. Åh, visste inte att Suncoats hade mer utbud än nagellack! Kul!

    • Inte jag heller, förutom de där bambuläppstiften jag skrev om en gång. Kan inte minnas att jag kollade på t.ex. läppglans eller foundation på deras sida.

Kommentera

