Tävling – Rått är gott!

Tävlingen avslutad

Minns ni att jag för en vecka sedan skrev att jag hämtat ut ett paket från Råvarubutiken och att allt innehåll inte bara var till mig? Det var faktiskt även till någon av er!

Denna vecka har du möjlighet att vinna detta underbara, nyttiga raw-godis, mumsigt kan jag meddela, samt en lyxig ansiktsmask med choklad. Visst låter smaskens? Paketet innehåller:

  • En st Raw Gaia Raw Chocolate Face Pack med rått kakaopulver, soltorkad rödlera, gurkmeja och amlabärspulver.
  • En påse ekologisk, rå och torkad ananas.
  • En påse ekologiska, råa och torkade mullbär.
  • En påse citronrussin.
  • En st ekologisk bar med frukt och nötter.
  • En st havrebar med kakao, frukt och nötter.

Så vad behöver du göra för att vara med? Jag vill att du svarar på följande fråga:

Sedan är jag nyfiken på vad du uppskattar mest att läsa om i bloggen eller om det är något du gärna skulle vilja att jag skriver om. Så detta vill jag alltså också att du svarar på.

Maila ditt svar till rosellabeauty@hotmail.se senast nästa fredag 28 januari kl. 12.00, och som vanligt får du en extra lott i tävlingen om du länkar till den i din blogg, på Facebook eller Twitter. Glöm då inte att bifoga en länk till det du publicerat tillsammans med svaren.

Efter avslutad tävling publiceras vinnaren på bloggen. Det är upp till vinnaren själv att höra av sig och meddela till vilken adress vinsten ska skickas. Om inte vinnaren hör av sig inom tre dagar kommer ny vinnare att dras osv.

Lycka till!

6 responses to “Tävling – Rått är gott!

  1. RAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWW!

  2. Jag glömde skriva att jag förstås har länkat, länken kommer här:
    http://hemmahosfruc.blogspot.com/2011/01/tavling-hos-rosella-eco-beauty.html

  3. Pingback: Vi gratulerar… |

  4. Pingback: Men oj.. |

Kommentera

