Favvisar just nu

I november listade jag några produkter jag var lite extra förtjust i vid det tillfället. Även om det inte var så längesen jag listade förra årets favoriter tycker jag det är dags med en liten lista igen.

Just nu är jag småkär i:

Arganiqas arganolja. Vilken multiprodukt! Kan knappt bärga mig tills jag tänkt recensera den om ett par veckor

Min penna från Sante verkar funka alldeles utmärkt som primer på ögonlocken.  Yey!

Logonas läppsift Pure red. Kolla bara vilka hottie-lips man kan få!

Vilka produkter klappar ditt hjärta lite extra för just nu?

 

14 responses to “Favvisar just nu

  1. Snygg färg på läpparna:) Måste säga att ögonpennan från Sante verkar bra. Jag har en i grönt ska testa den som primer.

    • Visst är läppstiftet snyggt! Ja, testa den. Funkar inget vidare som skugga, men den får Nvey-skuggorna att fästa riktigt bra och jag har de gånger jag använt den som primer inte fått ränder förrän sent på kvällen.

  2. Kul att få se dina favoriter! Jag älskar också arganolja. Det var faktiskt den första ansiktsprodukten jag började använda när jag gick över till naturlig hudvård. Man har ju hört talas om folk som fått hudproblem då de bytt till naturliga produkter, men det gick hur bra som helst med arganolja!

    När det kommer till smink är rouget ”youth” från TiKei min favorit just nu. Perfekta nyansen när man är lite vinterblek!

    Sen älskar jag Madaras tinted moisturizer moon flower också. Den ger ett fint glow på egen hand och är också den ultimata primern under mineralfoundation.

    • Tycker också det är roligt att höra andras favoriter. Jag tänker själv försöka lista dem lite oftare.

      Min hud blev jättekonstig i början när jag gick över till naturligt. Det verkar som att arganoljan har en väldigt positiv inverkan på irriterad hud, så det kanske var därför du klarade dig så bra 🙂

      Moon flower har jag hemma i en liten tub. Har bara testat den ett par ggr, men tänkte ganska snart börja använda den mer flitigt. Har Sunflower också hemma och den är riktigt fin.

  3. jag sa ju till dig att du skulle gilla arganolja 🙂 den är superbra .den var också min första naturliga produkt när jag gick över till den naturliga och jag var fast sen dess.

  4. Jag har lite dåligt med såna favoriter som jag absolut inte kan vara utan just nu. Det enda jag kommer på är faktiskt mitt Ganache for lips!

  5. Vilken snygg färg på läppstiftet, själv blev jag helt uppspelt när jag testade en mascara från Lavera i morse, den verkar vara riktigt bra faktiskt. 🙂

  6. Oljan blev ja klart nyfiken på !

Kommentera

