Solnedgång

Denna ögonmakeupen blev jag faktiskt väldigt nöjd med. Tycker den påminner mig om det färgsprakande skådespel man ibland kan beskåda en sommarkväll då solen går ner.

Jag har använt:

  • Sante Eye Shadow Stick ”Pearl” som primer över hela ögonlocket ända upp till brynen samt innanför nedre fransraden.
  • Skuggor från Nvey Eco, 171 (lila), 169 (persika), 150 (silvergrå), 168 (ljus nougat).
  • Eyeliner och mascara från Lavera

Fick inte till någon bra bild på hela ansiktet, så idag blir det bara urklippta ögon.

Inspirationen är hämtad från färgerna i en palett från Clarins, som jag såg här hos Total Beauty tillsammans med makeuptips. Tack för det!

7 responses to “Solnedgång

  1. Jättefin sminkning! Jag gillade också färgerna i den där paletten från Clarins. 🙂

  2. Sv: Vad kul, vi tänkte liladant idag 😀

  3. Ja, mycket fint! kram G

Kommentera

