Tävling – Vinn ansiktskräm från Nature Girl!

Vi drar igång nästa tävling tycker jag. Denna gång tillsammans med Skönhetsfabrik som säljer ekologiska och naturliga skönhetsprodukter på nätet.

I potten ligger en I Am Pure Botanical Luxe Botanical Face Cream från Nature Girl i (värde 449 kr). En lyxig ansiktskräm rik på vitaminer och mineraler från granatäpple och nattljusväxter för att ge näring, återfukta och förnya huden.

 

Det enda du behöver göra för att vara med är att skicka ett mail till:

info@swedishbeautyfactory.com med rubriken Rosella

Du blir då automatiskt uppskriven på deras maillista för nyhetsutskick. Prenumerationen kan när som helst avslutas.

Tävlingen avslutas den 28 februari. Håll tummarna för vinst!

Lycka till!

6 responses to “Tävling – Vinn ansiktskräm från Nature Girl!

  1. Jag har mejlat! Mitt ansikte, och jag med det, behöver allt lite lyx! 😉

  2. Pernilla/ekoenkelt

    Gud vilka härliga tävlingar du har hela tiden!

    Jag fick förövrigt värsta kändisvibbarna när jag läste deras nyhetsmail och såg att man kunde tävla hos dig, här snackar vi ekoskönhetskändis liksom! 😉

  3. Pingback: Vinnaren i tävlingen ”Rått är gott!” |

  4. Pingback: Bloggen lever, men flytt pågår! |

Kommentera

