Angående Smashit-tävlingen

Tävlingen om en foundation från Smashit avslutades för en dryg vecka sedan, närmare bestämt 21/1. Jag har fått flera frågor om när vinnarna kommer publiceras på bloggen. Senast för en liten stund sedan uppmanades jag att publicera vinnarna ”NU” och att jag skulle gjort det för 9 dagar sedan.

Låt mig klargöra vissa saker:

I denna tävling är det Smashit själva som lottar fram vinnarna, vilket jag också klart och tydligt skrivit i tävlingsinlägget. Jag har mailat dem och fick beskedet att de skulle återkomma med vinnarna. Senast i fredags mailade jag dem igen och väntar nu på svar. Med andra ord kan inte enbart jag själv påverka när vinnarna kommer publiceras.

Jag har heller inte skrivit någonstans när vinnarna kommer publiceras. Jag ber er ha tålamod och att noga läsa vad som står i texten innan ni tävlar, så undviker vi eventuella missförstånd i fortsättningen. Okej?

4 responses to “Angående Smashit-tävlingen

  1. Men vad har tålamodet tagit vägen? Och ödmjukheten? Det gör mig ledsen. Stå på dig Jenny. ♥

  2. Typiskt att den som klagar är anonym…! Det är lätt att vara arg/spydig/krävande eller vad det nu är när man inte behöver stå för vad man skrivit…!

Kommentera

