Vinnaren i tävlingen ”Rått är gott!”

Denna gång hade jag en liten hjälpreda vid lottningen. På lappen han drog stod följande namn:

Stort grattis Maria! Återkom med din adress till: rosellabeauty@hotmail.se.

Till er som tävlade vill jag tacka för all positiv respons om bloggen. Flera av er har dessutom gett mig fin inspiration till kommande inlägg.

Stort tack även till Råvarubutiken som bidrog med vinsten till denna tävling!

Just nu pågår en annan tävling där du kan vinna en ansiktskräm från Nature Girl. Missa inte den!

One response to “Vinnaren i tävlingen ”Rått är gott!”

  1. Vad kul! Jag vann!!
    Jag har mailat dig!

Kommentera

