Tips från Lisen!

Vi är nog ganska många som tycker det är trist att Lisen Sundgren bestämde sig för att lägga ner sitt helekologiska hudvårdsmärke Lisen Organics. Flera av oss har hittat guldkorn i sortimentet, som nu så småningom kommer försvinna.

MEN, nu lite roligare saker. Lisen mailade mig idag och ville lämna sina varmaste rekommendationer på ekologiska och naturliga produkter av finaste kvalité hon hittills stött på, nämligen c/o Gerd.

Så här skriver Lisen om c/o Gerd ”…som lever upp till allt man kan drömma om som tillverkare, både hantverksmässigt, kvalitet-, och miljömässigt.”

Underbart! Det känns särskilt roligt att kunna dela med mig av dessa rekommendationer från någon som är insatt i branschen. Och jag känner mig lite extra glad som fått möljighet att testa produkterna. Recension kommer ganska snart på ögonserumet.

Inte nog med det. För dig som är nyfiken på c/o Gerds produkter eller som redan blivit förtjust så meddelar Lisen att alla mina läsare erbjuds 10 % rabatt i c/o Gerds webbutik om ni anger kampanjkoden Lisen. Toppen tycker jag!

Vill ni läsa mer om c/o Gerd så har jag invervjuat Johan Wiklund här.

Vad gäller Lisen, så kommer hon starta ett nytt företag – Life by Lisen, med inriktning på kurser och föredrag, fler böcker, med Trädgårdsterapi på Wij Trädgårdar och ”kanske även TV om jag har tur”, skriver hon. Det får vi hoppas. Då lär ju jag sitta bänkad i alla fall. Stort lycka till Lisen!

Lämna en kommentar