En beauty 3a – Önskningar till tomten

Hakar för andra gången på temat hos LipGloss Bitch1 Beauty 3a. Denna gång undrar hon vad vi hoppas tomten kommer med i beautyväg. Tja, hoppas och hoppas, jag VET..haha.. La en riktig megabeställning igår med hela 58 artiklar i varukorgen (nej allt är inte till mig). Några saker ska barnen få packa in (jag vet såklart inte vad som finns i paketen sen), vet inte riktigt vilka ännu. Här är i alla fall tre kandidater:

* Hårkur med oliv och aprikos från Neobio.

* Set med naturliga parfymer från Farfalla.

* Ecocertifierade mineralpigment från Alva.

8 svar till “En beauty 3a – Önskningar till tomten

  1. Skicka mig din adress, så kan jag uppfylla en av dina önskningar ❤

  2. Farfallas parfymer är himmelska ska du veta, jag har haft det där lilla setet och nu vill jag så klart ha alla fyra i fullstorlek, I’m hooked!
    Önskar dig en strålande vacker Luciadag!
    *Kram*
    Ellinor

    • Åååh, låter toppen! Hoppas paketet skyndar sig hem till mig 🙂
      Förresten, brukar det tillkomma ett belopp utöver frakten på 9.90 EUR när du beställer från Bio Naturel? Jag tror det blev totalt 27 EUR i frakt och administrativa kostnader, men så beställde jag ju grymt mycket. Kommer väl knappt orka lyfta paketet..haha..

      Tack detsamma fina du!
      Kram

  3. Ojdå, det blev dyr frakt. Jag har aldrig beställt för mer än 120 euro och aldrig köpt så mycket grejer så jag har alltid lyckats få gratis frakt. På deras hemsida står det 9.90 euro upp till 31 kg, så det måste vara den gränsen du har överskridit. Vilket riktigt gottepaket du har beställt! Jag har också inhandlat årets julklappar därifrån:)
    *Kram*

    • Tyckte också det var dyrt och kan inte tänka mig att det blev så mycket som 31 kg. Kanske får kolla med dem.
      Ja, nu har jag nog bunkrat för hela våren..haha..

      • Nu har jag det! Vi bor på en adress inom ett postnummerområde som är klassat som mer avlägset. Det tillkommer visst en kostnad då. Jaja, skönt att få det hem till dörren. Lär ju vara ganska stort och tungt 🙂

  4. Pingback: En beauty 3a, #4 | LipGloss Bitch

Lämna en kommentar