Mellandagsshopping

Vem orkar ge sig ut bland alla hysteriska gamar därute? Inte jag i alla fall. Nu har jag faktiskt inte tänkt att shoppa några nya beautyprodukter på ett bra tag, men kolla runt kan man ju alltid göra:

Gemenskap:grön har 50% på allt i butiken t.o.m. 3 januari. Där hittar man bl.a. produkter från Nea of Sweden, Wise och Lisen Organics. De har även kläder och accessoarer.

 

Skönhetsfabrik har fina priser på makeup från Lotus Pure Organics och Nature Girl.

 

Hos Hud & Kosmetik finns nedsatta priser på produkter från t.ex. Spiezia, Lisen Organics, Shizen, REN och Wise.

HUD&KOSMETIK Butik

 

Lilla Kliniken har några godingar från Dermanord och M Picaut till bra priser just nu.

 

Sist, men absolut inte minst, har Feelunique nedsatta priser på massor av härliga grejer från märken som Afriteaque, BelláPierre, Burt’s Bees, Green People, Jigsaw Organics, John Masters Organics, Jurlique, Lavera, Living Nature, Mádara mf.l.

 

Och nej, jag kunde så klart inte hålla mig från att klicka hem lite grejer. Visar imorgon. Nu ska här klickas vidare, varför sluta när man ändå har ångan uppe?

5 svar till “Mellandagsshopping

  1. http://www.kicks.se har 50% på Weledas ansiktsserier och 30% på Kibio bland annat. Undrar just om de ska sluta sälja dessa?

  2. Svar: Ja jag har nog dessvärre blivit så pass skadad så jag kommer inte vilja att andra dricker i närheten av mig på julafton. Som tur är så förstår mitt hjärta detta så om det blir jag och han som bildar familj så kan jag känna mig lugn inför det i alla fall 😉 Blir stressad av att bara andra dricker så kommer göra allt för att få ha det helt nyktert på julafton…måste andra i släkten dricka snaps så får dom göra det någonstans där inte jag och mina framtida barn firar! 😛

Lämna en kommentar