Tävla om en foundation från Smashit!

Tävlingen avslutad!

Du har väl inte missat det nya svenska märket Smashit, som erbjuder en 100% naturlig foundation? Deras foundation är täckande, vatten- och fuktresistent och der dessutom visst solskydd.

Nu har du chansen att vinna 1 st. foundation i valfri nyans. Hela tre stycken lyckliga vinnare kommer att lottas fram av Smashit.

Så här gör du för att ha chansen att vinna:

* Länka till tävlingen i ett inlägg på din blogg eller på facebook. Lägg även till länken ”Smashit – Naturlig foundation” i din blogg (om du har en, t.ex. i sidpanelen) och länka orden till www.smashit.se

* För att ha en extra vinstchans i tävlingen kan du istället för att bara skriva en vanlig länk, använda Smashits logga och länka till www.smashit.se från den. Låna gärna loggan ovan.

* Gå sedan in på Smashits hemsida och välj ut den nyans du tror passar dig bäst. Maila namnet på nyansen, din adress samt länk till ditt blogginlägg eller facebooksida till tavling@smashit.se.

Är allting glasklart? Då kör vi!

Tävlingen pågår i två veckor och avslutas den 21 januari kl. 23.59. Lycka till!

 

19 svar till “Tävla om en foundation från Smashit!

  1. Oho, den blev jag ju nyfiken på när jag läste om den hos Hannah! Jag är ju egentligen mer puder än foundation – men ibland får man helt enkelt lära sig. Jag borde kanske piska på min tävlingsnerv. Men 21 februari känns som mer än två veckor? 😉

    • Haha..ändrat! Tack för det! 😀
      Jag föredrar nog foundation, även om det är lite kladdigare att applicera så blir resultatet oftast väldigt bra.

  2. Ja, och det skyddar huden också på ett annat sätt än vad puder gör. 🙂

  3. Pingback: Vinn Naturlig Foundation från Smashit | ECOMUFFIN

  4. Pingback: Smygtitt på Smashit |

  5. Pingback: Tävla om Smashit foundation! | Viola Vamp

  6. Halloj!

    Självklart vill jag vara med & tävla om en foundation. Har skickat ett mejl OCH självklart även länkat i min blogg.
    http://malladelicious.blogg.se/?tmp=12151610

    // Malin 🙂

  7. Är inte med men har tipsat i min tävlingstipsarblogg (tipsa gärna om du har fler tävlingar)

    http://molnboanna.blogg.se/2011/january/foundation-211.html

  8. Pingback: Tävling – Vinn ekologiskt detoxkit! |

  9. Pingback: Grön mejk för miljöns skull |

  10. Pingback: Angående Smashit-tävlingen |

Lämna en kommentar